Բնագիտություն- Սովորողի առաջին շրջանի հաշվետվություն

Ընթացքը`

1.Բլոգում տեղադրել բնագիտության բաժնի հղումը

Բնագիտություն – Արփի Ալվանդյան (edublogs.org)

2.Առանձնացնել այն նախագծերը, որին մասնակցել ես, ինչ կուզենայիր ավելացնել։

Կուզենայի ավելացնել բույսերի կենսագրություն, արմատների անուններ և ծաղիկի կազմվացքը սովորել և վիքիփեդիաից վերցնել այն տղեկությունը, որը որ ամենահետաքրքիրն է ու ամենակարևորն է իմանալ։

Դեղաբույսեր հայաստանում – Արփի Ալվանդյան (edublogs.org), Բնագիտություն, Բնագետական ծաղիկներ (Երկրի շուրջ ծաղիկները) – Արփի Ալվանդյան (edublogs.org), Ինքնաշեն խաղալիքներ (Ես և Էմիլիան )

3.Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։

Բոլորը Բնագիտություն – Արփի Ալվանդյան (edublogs.org)

4. Գործնական պարապմունքներից որին ես մասնակցել և ինչ ես սովորել։

Սովորելեմ, որ կարելիե ոսպով զատիկի խոտեր աճեցնել նաև սովորելեմ թե ոնց ես կարող թույնավոր ոձը տարբերել սովորական, ոչթույնավոր օձից։

5. Քանի ֆլեշմոբի ես մասնակցել

Բոլորը բացի սեպտեմբեր և դեկտեմբեր։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *