Ստեղծագործական աշխատանք ռոդարիական (երևակայական երկանդամություն) մեթոդով

Տրված բառերի դիմաց ինչպիսի՞ հարցին պատասխանող բառեր գրիր։

Ամպամած ամպիկ

Սիրուն թեյնիկ

Խուխուսան թութակ

Կախադական գլխարկ

Քեզ դուր եկած բառազույգը (բառակապակցությունը) ընտրիր որպես վերնագիր և ստեղծագործական պատմություն հորինի՛ր։

Կախարդական Գլխարկը
Գնացել ենք կախարդական անտառ՝ թատրոն դիտելու․․․ Ադրիանա Էմիլի Արփի․ Մենք ենք, որ մի համերգ կլիներ այսպես։ Մտքովս սա անցավ։ Մենք էլ գնացինք ու հասանք։ Դե հասանք ամենավատ կախարդի կախարդական թատրոնին, անունն է այդպես։ Գիտեմ-գիտեմ, որ զարմանալի սարսափային վերնագիր է։ Լա՜վ, դե ասա, որ գոնե մի քիչ հետաքրքիր է։

– Արի-արի, բայց մենք վհուկի մոտ եթե գնանք, նա հաստատ իմ կախարդական գլխարկից կունենա,-սաց մի դերասան։

-Լավ կգնանք <<ևս մեկ դերասան>>: Գնացին- գնացին, հասան վհուկի մոտ: Վհուկը տարօրինակ սկսեց երգել լա՜ լա՜ լա՜լա լա լա լա լա լա՜ լա լա լա լա՜ լա լա լա լա լա լա լա լա լա լա լա լա լա լա լա լա լա լա լա՜: Հոպ ստոպ, ես ինչու՞ եմ երգում: Մենք էլ ծիծաղեցինք ու հավասար ասեցինք “Ավելի լավ է սարսափային լիներ” ես քեզ ասեցի մի երգի, թե չե՝ քեզ կուտե՜մ <<Դերասան>> Աաաաաա՜աաաաա հենց սա էր սարսափը, իրական սարսափը քո կյանքի։ Դե դու էլ ասա ի՞նչ կուզես <<Դերասան>> , դու միակն ես, որ չես վախենում, արի ասեմ ինչ անենք։ <<Դերասան>> ես քեզ շատ եմ հավանել, դրա համար արի չգնանք ու շարունակենք հավաքել վհուկի տունը “Դերասան”։ Իմ Մարգարիտա, իմ Մարգարիտա սիրուն Մարգարիտա մաքրիր այստեղ, մաքրիր այնտեղ, այս իմ կողքն էլ “Դերասան”: Լավ երգ է <<Արփի>>, ուրախ էլ նրանք մնացին և դիտեցին, բայց այս ամենը կատարվել է կախարդական գլխարկի մեջ։

սիրուն ժպիտ

Ամպամած ամպիկ

Սիրուն թեյնիկ

Խուխուսան թութակ

Կարմիր քիթ

Կախադական գլխարկ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *