Հայրենագիտության առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում

Իմ ծաքման մասին – Արփի Ալվանդյան (edublogs.org) -Նախագիծ
Սեպտեմբերում ես ինչե՞ր եմ արել։
Ին՞չու եմ սիրում Հայաստանը։ – Արփի Ալվանդյան (edublogs.org)
Կոմիտաս Վարդապետի մասին տեղեկություն – Արփի Ալվանդյան (edublogs.org)
Հայկ և Բելի մասին առասպելներ – Արփի Ալվանդյան (edublogs.org
Հոկտեմբեր ամսվան ինչե՞ր եմ արել։
Նախնադարյան մարդը Հայկական լեռնաշխարհում – Արփի Ալվանդյան (edublogs.org)
Կոմիտասի ճամփորդություն – Արփի Ալվանդյան (edublogs.org)
Կոմիտասի մասին Պրեզենտացիա – Արփի Ալվանդյան (edublogs.org)
Կոմիտասի կյանքի մասին – Արփի Ալվանդյան (edublogs.org)
Արա Գեղեցիկ և Շամիրամ – Արփի Ալվանդյան (edublogs.org)
Կոմիտասը արդի Հայաստանում – Արփի Ալվանդյան (edublogs.org)
Նոյեմբեր ամսվան ինչե՞ր եմ արել։
Մագաղաթ – Արփի Ալվանդյան (edublogs.org)
Նոյեմբեր ամսվան ինչե՞ր եմ արել։
Գրիգոր Լուսավորիչ և Մովսես Խորենացի – Արփի Ալվանդյան (edublogs.org)
Կարմիր Որդանի մասին – Արփի Ալվանդյան (edublogs.org)
Մագաղաթի մասին – Արփի Ալվանդյան (edublogs.org)
Մատենադարանի մասին – Արփի Ալվանդյան (edublogs.org)
Հայրենագիտություն իմ սեբաստյա օրերը – Արփի Ալվանդյան (edublogs.org)
Ոնց ես կուզենայի տեսնել Հայաստանը տաս տարի հետո – Արփի Ալվանդյան (edublogs.org)
Հիմա ես ինչ՞եր եմ արել։
Ճամփորդություն դեպի Մատենադարան – Արփի Ալվանդյան (edublogs.org)
Դիցաբանություն. Հայ հեթանոս աստվածներ – Արփի Ալվանդյան (edublogs.org)
Դիցաբանություն

Ես սիրում եմ լիքը առարկաներ, բայց ամենասիրելին դա Հայրիենագիտություն առարկան է։ Հայրենագիտության առարկայի ամենահետաքրքիր և ամենալավ բանը դա Հայաստանի մասին իմանալ և ես ունեմ Հայաստանի ավելի հետաքրքիր տպավորությունները։Հայրենագիտության առարկան շա՜տ լավն է իր դասավադողի շնորհիվ անունը ընկեր Անի։ Ընկեր Անին շա՜տ լավն է ու բարի։ Հայրենագիտության առարկայից ամենասիրելին Ճամփորդություն դեպի Մատենադարան է և Ոնց ես կուզենայի տեսնել Հայաստանը տաս տարի հետո, Նախնադարյան մարդը Հայկական լեռնաշխարհումը և իհարկե Դիցաբանություն. Հայ հեթանոս աստվածների մասին։ Իմ սիրտը հավանել է Հայրենագիտության իմաստները։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *