Հայրենագիտություն իմ սեբաստյա օրերը

Ես այս դպրոց հաճախել եմ 3-րորդ դասարանում Սեպտեմբերի 9-ին ժամը 1:23 Անգլերենի դասարանի ժամանակ։ Իմ դասատուն մի գեղեցիկ դասատու էր անունը ընկեր Քրիստինե, երբ ես ընկեր Քրիստինեին տեսա ես համուզված էի, որ նա իմ ամենալավ դասատուն է լինելու եկող տարին։ Ամենաարաջին ընկերուհիս եղել է Ադրիանա Գալստյանը, ինձ այնտեղ որպես ծանոթ եղել է Արգիշտին, Արտավազդը, Աստղիկը, Գալեն և Զաբելը, իրենք իմ զարմիկներն են։ Հիմա ես արդեմ չորրորդ դասարան եմ ունեմ լիքը ուրիշ դասատուներ, ամենասիրելի դասատուն դա Փափազյան Սոնանա է Անի Ենգոյանը և Սարգսյան Սոնան է։ Ընկեր <<Սարգսյան>> Սոնան մարմնակրթության դասատուն է, իսկ ընկեր <<Փափազյան>> Սոնան դա ղեկավարն է, բայց ընկեր Անին Հայրենագիտության և երկարորաի դասատուն է։ Ես շա՜տ- շա՜տ եմ սիրում մեր կրթահամալիրը և մեր դասատուներին։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *